ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

یک امل ...

سید عباس حقایقی | جمعه, ۱۵ دی ۱۳۸۵، ۰۶:۵۶ ق.ظ | ۱۱ نظر


هوالحی الذی لا یموت او هم رفت . امل مدرنیسم نشده انا لله و انا الیه راجعون  آقاسید هم سکته ی مغزی می خواهد. کل نفس ذائقه الموت من از خودم بدم می آید که سکته ی مغزی نمی خواهم. من از وبلاگی که تویش برای خدا ننوشته باشم بدم می آید. امان از غفلتتتتتتتتتتتتت. این المفرررررر؟ یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۱۱)

......................................................................................
......................................................................................
......................................................................................
......................................................................................
بله!
  • دانشناپذیر
  • نمی دونم امروز تشیع اومده بودید یا خیر ... خدا رحمتش کند ... جوان لایقی بود . مراسم هم خیلی باشکوه برگزار شد ....
    سلام / خوبی ؟ من یه جوریم . چمه ؟ چرا من عین شما نیستم الان ؟؟؟؟؟؟
    دس رو دلم نذار که خونه


    تسلیت!
  • محمد رضا
  • السلام علیک یا سید جوگیر
    السلام علیک یا سید بیکار
    السلام علیک یا سید دیوانه
    السلام علیک یا سید سیاه
    السلام علیک یا سید .........
    خوش به حالت...همین.
    سلام به روزم
    الحمدولله الذی جعلنا من المتمسکین بولایتک یا امیر المونین
  • زائر روسیاه حرم
  • الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمومنین و الائمة علیهم السلام...

    حاجی التماس دعا... یا ضامن آهو!
    سلام . هم عیدت مبارک هم انشالله بری مکه . روز عید مشهد نایب الزیاره بودیم . چاکریم .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">