ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

احساس خجالت

سید عباس حقایقی | پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۸۵، ۰۷:۲۰ ق.ظ | ۱۶ نظر


هوالحق چرا وقتی خدا حاجت می دهد من احساس خجالت میکنم ؟ فکر میکنم یک آبنبات داده اند دستم و گفته اند برو.من آبنبات نمیخواهم . اللهم عجل لولیک الفرج .............

 

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۱۶)

  • مهدیاآئینه داران
  • ای بابا
    شما که هنوز زنده اید .
    خب البته حدیثه که خدا هر کیو خیلی دوس داره حاجتشو ...........
    ربطی نداره البته
    ما هم به روزیم .
    یا علی
    سلام .خدا می خواد خیلی ذوق زده نشین !!! از آب نبات شروع میکنه بعدش کم کم میده .البته همیشه دادن رو نمیبینیم با چشم ظاهر ها ااا .شاید همین که نمیده خودش دادن باشه !
    سلام.
    من آبنبات خیلی دوست دارم.
    آبنبات هایتان را بدهید به من.
    آبنبات که میدهند... قبل از چشیدن شیرینی اش که گفتیم خدایا شکرت.یک قندی آب میشود که نگو.... همان ته دل را میگویم.
    قندش مزه یه رضایت خدا می دهد.
    دیگر یادت میرود آبنبات را.
    خلاصه داشتید بدهید به من.خریدارم.
    اصلن همان درد را که قبلن خواسته بودید میدهند تا دنبال آبنبات بروی وقتی رسیدی چشیدن قندش با خودت است.اگر چشیدی درد دوباره میدهند.
    به جان چکاوک صلوات نفرستید پایین نمی آیم که نمی آیم.تازه دارم از منبر حالی میبرم.
    شما هم بیایید کیفی دارد.

    التماس دعا.یا علی.
    یه عزیزی که خیلی ازم دوره چند روز پیش این اس ام اس رو برام فرستاد :

    حوادث هر کدام یک برگشت عمل است .

    - من از 6 تا پله پرت شدم پایین . . .
    اماااا... لولیک الفرج را که دادند....
  • حبیب احمدزاده
  • با سلام
    من نویسنده کتاب شطرنج با ماشین قیامت هستم .دوست دارم بعد از خواندن کتاب نظرت را بدون تعارف ایرانی برایم بفرستی. تشکر
    سلام
    منم خیلی دلم برات تنگ شده....
    زمونه اینجوریه دیگه...
    همیشه هرچی رو بیشتر بخوای دیر تر بهت میدن
    الٌا...
    ------------------------
    یا انیس من لا انیس له
    یاعلی...
    یک بار آبنبات است یکبار شکلات یکبار دانشگاه یکبار ازدواج یکبار شغل یکبار خونه و....
    منم به روزم.جشن عروسی..
  • خاله لیلا
  • درد عاشق را دوایی بهتر از معشوق نیست
    شربت بیماری فرهاد را "شیرین" کنید
    سلام
    منم گاهی که حاجتمو زود میگیرم میگم نکنه خواستن زودی ردم کنن که ... آخه من که خودمو میشناسم...خدا هم که باهام تعارف نداره!!
    التماس دعا
    سلام ......ای بابا خدا نمی دونه با ما چی کار کنه .....خب وقتی خودمون ابنبات میخوایم خدا نمی تونه زانتیا بده که .......تو زانتیا بخواه یا میده یا اون دنیا اونقدر پاداش میده تا راضی شی ...من نمی گم اقا سید میگفتن
    سلام...اولا برو کشکت رو بساب...دوما این حبیب احمد زاده...............!!!!!!!؟؟؟
    سلام . خوبی ؟ خب کسایی که با آب نبات خر میشن چکارشون به عجل لویک الفرج ؟؟؟؟؟
    سلام . اتفاقا اگر تو اخوند بشی خیلی ها مسلمون میشن . باور کن .
    باز گلی به جمال شما با این احساس قشنگتون
    بعضی مثل ماها حتی لیاقت داشتن این احساس پاک رو هم نداریم.
    سلام
    ما که این چیزا رو نمی فهمیم، قربون دستت برای ما بستنی بیار!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">