ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

پدرم ...

سید عباس حقایقی | دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۸۵، ۱۱:۵۹ ق.ظ | ۲۳ نظر



هوالحق

می خواهم برای پدرم نامه بنویسم و یک سری حرف ها را خیلی مردانه به او بگویم.
دو حالت وجود دارد.

حالت اول :
۱. ایمیلش را باز می کند
۲. نامه را می خواند
۳. مرا می کُشد

حالت دوم :
۱. ایمیلش را باز می کند
۲. نامه را می خواند
۳. Log Out می کند
۴. مرا می کُشد

من مطمئنم که حالت دوم اتفاق می افتد. چون پدر من آدمی منطقی است و به اعصابش مسلط است و حتما لاگ اوت می کند. 
او مرد خیلی خوبی است.
من پدرم را خیلی دوست دارم.
خدا حفظش کند. آلهی آمین

پ.ن : اینها را هویجوری نوشتم. پدرم خیلی باحال تر از این حرف هاست

یا علی مددی

 

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۲۳)

  • میثاق با شهدا
  • یا حق..دوستی همین دیشب بهم میگفت که همه خوبن ...همه چی بستگی به وسعت دید ما داره ...اگه حتی حالت اول هم باشه خالی از لطف نیست چون پدره
    موفق باشید
    سلام.
    خدا حفظش کند. آلهی آمین ----- به نظر من الهی آمین.

    آپدیت هم شد. یا همون بهروز شما.چه فرقی میکنه.

    به نظر من اگر رو در رو از پشت پرده بگین بهتره. چون اونجوری هم خرجش کمتره هم غافلگیریش.

    التماس دعا.یا علی.
  • ستاره فینگیلی
  • سلام
    آخی آخی. چه پدر منطقی و خوبی. پدر منم همینقدر منطقی است. درکتون میکنم چون اینطور پدرهای منطقی همیشه همیشه به اعصابشون کاملا مسلط هستند
    من آپم. یه سر بزن. خوشحالمون میکنی. هرچند که اگه ما نیاییم شما هم قابل نمیدونی
  • همون قبلی ها
  • من اگر جای پدرتون بودم کار آخر رو همون اول بدون اینکه نامه رو بخونم یا باز کنم میکردم . از قدیم گفتن که در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست
    سلام داداش...پدر من مردی مهربان است...من خیلی او را دوست دارم...ولی من به او نامه خواهم نوشت...و البته قبل از اینکه نامه را تمام کنم خودم مرده ام !
    سلام عرض شد . خیلی باحال بود . خیلی هم باحال می نویسید . موفق باشید .
    شما نامه می نویسید در حالی که می دانید آخرش را...
    این یعنی شجاعت!
    سلام
    کاش میشد منم نامه بنویسم....اما من از نیتشم میگذرم!
    نه اینکه بترسم...نه! از ترسم که نگرانشون کنم...!
    التماس دعا
    سلام
    بابای تو بهترینه
  • ستاره فینگیلی
  • مرسی از تائید حرف حساب!!!!
    بابای منو ندیدی !
    تازه شم!
    سلام.نفهمیدم چی شد ؟!؟
  • یه بنده خدا
  • سلام
    اگه وبلاگتون یه خبرنامه هم داشته باشه نور علی نور میشه ها
    موفق باشید و التماس دعا
  • خاله لیلا
  • سلام
    پس هر چه سریعتر برای پدرتون نامه بنویسین!!
    ----------------
    براتون آف گذاشته بودم.لطفآ بفرمایین رسیده یا نه. چونکه شما رو تو ادلیستم ندارم، گفتم شاید نرسیده باشه. آخه سابقه داره.
    اگه نرسیده، لطفآ بگین تا میل بزنم.
    موفق باشید
    یا علی
    تو حالا حالاها مرررررررررررررررررددد نمیشی جیگر!
    کامنت پاک میکنی ماس خیار ! حیف اون مدل قیفیش که دادی تو خندق بلا ![
  • مهدیاآئینه داران
  • عجب شجاعتی .....
    عجب بابائی....
    ما هم بروزیم
    یا علی
  • مهدیاآئینه داران
  • لینک شمارو با اجازه اضاف کردم.
    یا علی
    سلام . حالت سوم اینه که بهت میگه برو بینیم بابا دهنت بوی ....
    سلام . برا اولش بد نیست جای امیدواریه موفق باشین اللهم عجل لولیک الفرج بفدای مولا ی غریبمون یامولا علی ادرکنا بظهورالحجـه
    سلام
    احتمالا ژدری هم باشه که خودشو به خاطر دیگران به کشتن بده
    هر چند جسمش کنار آدمها باشه
    شاید...
    سلام
    بدون تعارف می گم وبلاگ فوق العاده ای داری.
    راستی خبری از بی وتن نشد؟
    سلام می خواستم درخواست همکاری کنم. مایلی؟ با من تماس بگیر یا بگیرید. منتظرم ها.
    حالا چرا ایمیل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">