ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

هویجوری نمیدونم چند

سید عباس حقایقی | جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۱۱:۲۶ ب.ظ | ۱۹ نظر

للحق
یَک

تمامِ کارِ دنیا خنده داره
تمامِ کار دنیا خنده داره
نشستن بر لبِ جوی و تماشا
نداره خنده جونم، گریه داره

دو

از بس که مرا به خواب دیدی ، دیدم
صد پرسشِ بی جواب دیدی ، دیدم
آن لحظه نگاهت که به چشمم افتاد
یک خر، بزه در سراب دیدم ، دیدی؟

یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۱۹)

سلام
اگه دنبال قالب های اسمان شب میگردید حتما سری به ما بزنید
http://leap.blogfa.com
سلام .جالب بود.حالا خنده از کدوم نوعش؟
  • همون خونه به دوشه !
  • سلام..
    ما که چیزی ندیدم!
    سلام عباس جون خوبی عزیزم . جیگرت برم . کجایی ؟ میخفنمت . یا علی...
  • سید محمدانجوی نژاد
  • سلام . فکر کنم اشکال از منه که تا بر و بچ دعوت نکنن نمی فهمم بروز شدن و البته اشکال از مسنجر هم هست که زیادی دعوت می کنن کلیش می پره . بهر حال سه بار بروز کردین من خبر نداشتم . مخصوصا اینکه خیلی هم خوش ذوق بروز می کنین و آدم کلی خوش خوشانش میشه . ................ . وقتی که دلم غمی به کامش میشه ....... در نیمه شبی زهر تو جامش میشه ............ آن وقت به صد ناز اشارت دارد ....... کاکنون هوس ماه تمامش میشه !!!!!!! چاکریم و شرمنده . یا علی .
    سلام داداش... ای ول .... اما جون تو برای شماره بعد نشریه کادر حتما یکیش رو باید بزنیم.... قربون داداش.... یا زهرا (س)
    سلام .. برای عرض ادب گفتم 1 کامنت بذارم :)
    آفرین
    السلام علیک یا ابانا یا اباصالح المهدی
    سلام
    جان من آقا سید ما هم آپیم ها! گفتم که گفته باشم! نگفتی گفته باشی! من گفتم!..... حالا گفتن و نگفتن از خودتونه!
    بابا شرمنده فرمودید!
    به نام او
    سلام
    خیلی خوشحالم با وبلاگتون آشنا شدم
    مطالب هم خیلی قشنگه هم جالب...
    اجازه هست وبلاگتون رو لینک بدم؟؟؟

    زیر لوای آل علی صف کشیده ایم
    چشم انتظار مهدی آل محمدیــــم
    شعر از خودتونه دیگه!؟.... خیلیییییی عالیه
    سلام . جالب بود ... به من هم سر بزنین ... فعلا همین ... التماس دعا
  • مهر... اوه ... من
  • سلام....عجب وبلاگی داری ای دوست....سر ناسازگاری داری ایدوست.....اینم یه جواب هویجوری...یا حق.
    سلام
    به یه خرگوشه میگن چرا انقدر هویج میخوری؟ میگه: هویجوری...............
    سلام .
    خیلی چیز بود .
    خبر بده بروز کردی .
    چاکریم .
    یا علی
    سلام .....اینم خوب بود ...ای ول
    هان ای تیرها ببارید حاشا که بچه بسیجی میدان را خالی کند....خاکریز به روز شد..سر بزنید
  • میثاق با شهدا
  • راستش!!!!!!همونی که اقا سید تو وبلاگشون گفتن ..خیلی روش فکر کردم ...شاید فقط همین!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">