ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

شعارهای جدید انرژی هسته ای !

سید عباس حقایقی | شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۸۴، ۰۴:۱۶ ب.ظ | ۵۳ نظر

للحق
یَک
راستش را بخواهید دو تا مطلب مثلا کمی جدی زدم خسته شدم. همان هویجوری ها را عشق است.
دو
وارد پیرایشگاهی شدم . گفتم قیمت یک اصلاح سرِ ساده بدون مخلفات؟ یارو فرمود : 5 هزار تومان.
عرض نمودم " هوو چه خبره. میرم قم هم زیارت میکنم هم هزارتومن میدم اصلاح "
زیارتم قبول
سه
همانطور که مستحضرید در زمینه مسئله هسته ای فقط همین یک شعار موجود می باشد : " انرژی هسته ای حق مسلم ماست ". جهت رفاه حال همه
هموطنان گرامی و خلاصی از این شعار تکراری ، شعارهای زیر پیشنهاد می گردد :

- انرژی هسته ای آزاد باید گردد
- انرژی هسته ای حق مسلم ماست ابالفضل ابالفضل ع

- آمریکا در چه فکریه ... ایران پر از هسته ایه
- بوش ، بوش، حیا کن ... هسته ی ما رو رها کن!

- انرژی هسته ای ، خدا نگهدار تو
- وای اگر انرژی هسته ای حق مسلم ماست

- تا خون در رگ ماست ... انرژی هسته ای حق مسلم ماست
- عقاب آسیا کیه ؟ ... انرژیه هسته ایه

- ما انرژی هسته ای میخوایم ، یالا یالا ، حالا وای وای ، وای وای وای وای
با رعایت کپی رایت :
باصر : انرژی انرژی، انرژی هسته ای ...
امین : کلاهک هسته ای حق مسلم ماست!
دلشاد : انرژی هسته ای حق مسلم ماست و کشک و دوغه ...هر چی امریکا میگه همش دروغه
مقدم : انرژی هسته ای آسفالت باید گردد!
سید علی ثاقب: روح منی هسته ای هست منی هسته ای
محمد صالح مفتاح : ما از عهد حجر شعارهای خفن میدادیم. شما یادتان نیست. این هم سند . بقیه ی اسناد هم توی قسمت نظرات مشاهده بفرمایید.
( البته نظر آقای مفتاح را با کمی ترجمه و تلخیص می خوانید  )
شمیسا : هسته ای قهرمان امشب و ابنجا بمان
زهرا علوی : با شور و شادمانی می خوانیم ، انرژی هسته ای حق مسلم ماست ، غافل از اینکه سارا ، حتی نداشت نانی  ... !

این لیست همچنان در حال تکمیل است. منتظر پیشنهادات سازنده شما هستیم.

پ . ن :
1. نظرات دیگران در مطلب قبلی را بخوانید بیزحمت. خودم که به نتایج خوبی رسیدم.
2. زبدة الینکس هم راه افتاده همین بغل. سعی دارم لینک هایی که به نظرم خفن است آن جا بگذارم.
3. آخرین کتابی را که خوانده ام هم همان پایین می گذارم. نگاهی بیندازید بد نیست. شاید خوشتان آمد و خریدید. اگرچه الزاما هر کتابی که میخوانم خوب
نیست.
4. خداییش دلم برای کانون تنگ شده! خیییلی.

یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۵۳)

  • داداش نینجا !
  • هه هه هه

    یکی منو بگیره که رسما مردم

    همین !

    :D
    سلام ..... انرژی انرژی، انرژی هسته ای ...(هه هه).....موفق باشید..یا محمد(ص)
    "ما انرژی هسته ای میخوایم ، یالا یالا ، حالا وای وای ، وای وای وای وای"...اینو از کجا گرفتین:ی ..تو عروسی جایی نبودین احیانا
    سوال امسال کنکور:انرژی هسته ای حق مسلم
    الف)ماست
    ب)پنیر
    ج)دوغ
    د)شیر
    اما از شوخی بگذریم، کلاهک هسته ای حق مسلم ماست!
    سلام .
    هااااا به این میگن آپدیت ماه تمامی ...
    ایده های زبده الینک و اخرین کتاب خیلی باحال و قابل استفادست .
    در حال حاظر وبلاگ شما تنها وبلاگی هست که می خونم .
    برو صفا کن :)
    سلام ! خ ب م ج .... منم چند روز پیش یه شعار در همین زمینه تولید کردم : انرژی هسته ای حق مسلم ماست و کشک و دوغه ...هر چی امریکا میگه همش دروغه
    لینک در حاشیه رو الان دیدم .
    ازی حرفا ...
    سلام .انرزى هسته اى آزادباید کردد.ایول این شعارقشنکیه .موفق باشید .یا على
  • گاهی دلم برای خودم ... (مقدم)
  • درود
    بنا به تخصص های خاصی که مسئولین عالی رتبه ی کشور دارند، شعار زیر نیز پیشنهاد می گردد:

    انرژی هسته ای آسفالت باید گردد!

    لطفاَ با رعایت حق کپی رایت اضافه بفرمانید!
  • العبد منتظر 284
  • سید سلام / راستی دلمان تنگ حضورتان شده / کاش .../ بگذریم /

    همان‌طوری که مادر حدس زد شد
    پدر آمد به شهر و نابلد شد
    به شهر آمد، بساط واکس واکرد
    نشست آنجا که معبر بود، سد شد
    پدر را شهرداری آمد و برد
    بساطش ماند بی‌صاحب، لگد شد
    پدر از معضلات اجتماعی است
    که تبدیل‌ِ به شعری مستند شد
    و بعد آمد کوپن بفروشد اما
    شبی آمد به خانه گفت بد شد
    دوباره ریختند و جمع کردند
    خطر از بیخ گوشم باز رد شد
    پدر جان کند و هی از خستگی مرد
    نفس در سینه‌اش حبس ابد شد
    به مادر گفت من که رفتم اما
    همان‌طوری که گفتی می‌شود شد
    به یاد روی ماهش بودم امشب
    نشستم گریه کردم جزر و مد شد.
    مریم آریان
    سلام
    وبلاگ خوبی داری
    در پناه حق
  • سید علی ثاقب
  • سلام.
    روح منی هسته ای هست منی هسته ای
    یا حق
    سلام...مخلصیم...وبلاگ نو مبارک...متخصص وبلاگ زذن و ادامه ندادن!...خواهش می کنم دیگه این یکی رو ول نکن !....چاکریم.
    سلام...دنبال دکتری؟چون اونو تو رهپویان نوشتم پس باید دکتر تووبلاگم قلمبه بزنه بیرون؟
    موفق باشید
  • محمدصالح مفتاح
  • هرچه فکر کردم از قدیم درباره انرژی هسته ای چه شعاری میدادیم یادم نیامد با اندکی جستجو این لینک از شعارهای سال 82 در مورد انرژی هسته ای یادم آمد. آن از موقع هم ما فعال در این عرصه بودیم!! http://www.isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-303435 . یا علی مدد. باز هم ادامه می دهم شاید شعارهای قدیمی تر مثلا از 200 سال پیش یا حدیثی یا روایتی در این باره پیدا کنم. خودم هم علاقه مند شده ام. التماس دعا
  • محمدصالح مفتاح
  • انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست . پروتکل الحاقی مایه ذلت ماست . یا علی مدد
  • محمدصالح مفتاح
  • http://www.isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-300349 شعارشون: فن‌آوری هسته‌ای، حق مسلم ماست.
  • محمدصالح مفتاح
  • سلام. از سوابق انقلابی ما در سال 82: http://www.isna.ir/Main/PicView.aspx?Pic=Pic-300316-5&Lang=P کفن پوش. حال کن! . این یکی هم در حال دادزدن: http://www.isna.ir/Main/PicView.aspx?Pic=Pic-300316-1&Lang=P . حال می کنی با ما رفیقی ها ! جییگر!! این یکی هم همان سال است زمان سفر وزرای خارجی سه کشور اروپایی. مقابل کاخ سعدآباد. عکسش خیلی کوچک شده است. حیف که دیگر آدرسش را ندارم. http://www.blogfa.com/Photo/adl.jpg . یا علی مدد
  • محمدصالح مفتاح
  • نوشتن این کامنتها و پیداکردن برخی از اخبار انگیزه ای در من ایجاد کرد تا یادداشتی را درباره اش بنویسم. شاید وقتی دیگر. یا علی مدد
    سلام
    کپی کردم بعد می خونم
    کتاب هایی که من میشناسم زیاد اند فعلا"از این ها شروع کنید:

    داستان کوتاه ها ی"ابراهیم گلستان" به خصوص "دو ماهی "،
    مجموعه ی "سنگر وقمقمه های خالی " از بهرام صادقی،
    کتاب های جلال آل احمد،
    "ترس ولرز " از غلامرضا ساعدی،
    "ماشین مبارزه با بیسوادی"از منوچهر صفا،
    "عزاداران بیل" از غلامرضا ساعدی
    کتاب های احمد محمود"زمین سوخته"
    "جای خالی سلوچ"از محمود دولت آبادی
    "تیری در تاریکی " از فاسم هاشمی نژاد
    "بعد از روز فردا" مهشید امیر شاهی
    "تابستان همان سال"از ناصر تقوایی
    "همسایه ها" احمد محمود
    "زائری زیر باران" احمد محمود
    "خواهرم وعنکبوت" جلال آل احمد
    "جشن فرخنده" جلال آل احمد
    "گلدسته ها وفلک" آل احمد
    "...و تنهایی او" تقی مدرسی
    "گرگ بیابان"
    "یوز پلنگ هایی که با من دویدند" بیژن نجدی.(بسیار خوب)
    "صفر شب بهمن"از شعله ور
    "شازده احتجاب"گلشیری
    "خاطرات احمد احمد"
    کتابهای یادگاران ،روایت فتح
    کلا"مجموعه ی روایت فتح(به خصوص کتابهایی که زیر نظر کوروش علیانی بوده)
    "ناصر ارمنی"رضا امیر خانی
    "ارمیا"امیر خانی
    "از به"امیر خانی
    "من او"امیر خانی

    حالا خارجی:

    "جنک آخرالزمان "از ماریو بارگاس لوسا
    "سرخ وسیاه" از استاندال
    "برادرن کارامازف"داستایوفسکی
    "امریکا وجود ندارد" پتر ویکس
    "لبه ی تیغ"سامرست موام
    "اگر شبی از شبهای زمستان مسافری" ایتالو کالوینو
    "خشم وهیاهو"فالکنر
    "جنایت ومکافات"
    "ابله"داستایوفسکی
    "بینوایان" ویکتور هگو
    "مردی که می خندد"هوگو
    "رمان 93"هوگو
    "زندگی مرگ ودیگر هیچ"از فالاچی
    "مرغ دریایی"چخوف
    داستان کوتاههای چخوف
    "لولیتا"ناواکف
    "دعوت به مراسم گردن زنی"ناواکف
    "لاتاری"یادم نمی یاد از کی بود
    کتاب های کارلوس فونتس

    فعلا"بسه تا بعد.
    (این ها را برای مهر آب هم فکر کنم فرستادم)
    یا علی
    سلام..هااااااااااااااا ای انرژی هسته ایی که گفتی یعنییییییییی چه؟امممم نیدونم...یه روز ماه تمام میشی..یه روز نیمه تمام..فردا پس فردا ربع تمام هم میشی..یه روزیم شاید هیچی تمام شدی..راستی خوب قم میرییییااا...خبریه؟مارو هم دعا بفرما...یاحق!!
  • خونه به دوش !
  • انرژی هسته ای فله ایی باید گردد !

    همین..
    انرژی هسته ای حمایتت می کنیم!!!!!!!!!1
    کلاهک هسته ای حق مسلم ماست.
    هسته ای هسته ای خدا نگهدار تو.
    هسته ای قهرمان امشب و ابنجا بمان
    نه هسته نه ذره نبرد با آمریکا
    ما اهل کوفه نیستیم هسته تنها بماند
    خدایا خدایا تا انقلاب مهدی هسته ای را نگهدار
    انرژی هسته ای ناندانی جدید است
    ایرانی جوزده خیلی ندید پدید است
    تا خون در رگ ماست هدیه به هسته ماست
    بسم الله الرحمن الرحیم
    043 جان خیلی باحالی ...قبلآ از نزدیک زیارتت کردم ولی وبتو ندیده بودم...خیلی حال داد.

    انرژی هسته ای حق مسلم بچه های |آرویه .....خوب بید؟
    یاحق
    دوباره بروز کردم
    کلی حالش را بردیم .... متشکر ..جهت سرور ایجاد شده فی قلوب المومنین !
    این را هم اضاف کنید بد نیست .... اما نه جهت خنده بجهت های دیگر شاید ....
    با شور و شادمانی می خوانیم
    انرژی هسته ای حق مسلم ماست
    غافل از اینکه سارا
    حتی نداشت نانی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    السلام علیک یا اباصالح المهدی
    سلام
    درود و دو صد بدرود . . .
    دستتون ندرده !
    تا شما وبلاگ نویسید ما چیکاره ایم! فکر کنم غاز چران!
    التماس دعا
  • پوریا مرید پور
  • سلام وبلاگ خوب و قشنگی دارید من یه پزشک هستم و وبلاگی را برای اطلاع رسانی در رابطه با رشته ام ایجاد کردم خوشحال می شوم به کلبه درویشی ما هم قدم رنجه فرموده و تشریف بیاورید اگه هم ممکن بود به دوستان خوبتون هم معرفی کنید تا هم از نظرات شما و هم از نظرات دوستان خوبم بهرهمند شوم ممنونم از مطالب زیبا و آموزنده شما موفق و پیروز و سر بلند باشید منتظر تشرف شما می مانم خدانگهدار
  • خونه به دوش !
  • علیک سلام..ممنون..واقعا مستفیضمان نمودید با کلمات گهربارتان!
    .سلام..ایول... شما داداش عبید زاکانی نیستی؟؟
  • حامد کاربیست
  • انرژی هسته ای اعدام باید گردد!
    سلام . بابا این اقای مفتاح خیلی باحاله . یه آشنایی بهش بده قیافتا ما رو میشناسه
  • همون خونه به دوشه !
  • علیک سلام..خواهش میکنم..داشتید در مورد رابطه نسبیت و اثر مستقیمش با دیابت می فرمودید! :d
  • همون خونه به دوشه !
  • امریکادرچه فکریه
    درختای پسته ایه!

    همیجوری :d
    سلام. جالب بود . البته من قبلا با لینک پاسخگویی آمده بودم اینجا ولی پیام نگذاشتم!
  • یه نسل سومی
  • سلام - مثل اینکه تو آدم بشو نیستی - اون یکی رو تعطیل کردی اومدی اینجا - حالا هم گیر دادی به انرژی هسته ای - باید فاتحه انرژی هسته ای رو خوند ... !
    سلام ... هر کی بره مشهد منو دعا نکنه ...انشاالله تو گلوش گیر کنه

    زندانی هسته ای آزاد باید گردد
    ...
    سلام...این شعارو تو چارشنبه سوری میگفتن..ما که نرفتیم..دوستان که رفتن تو مدرسه تعریف کردن میگفتن این شعارو میدادن"انرژی هسته ای...200 تومن بسته ای":D
  • بی سرزمین تر از باد
  • اول سلام

    ایول به ولت یا این مخیلات نمکینو صد الیته به روز و شنیدنی و خوردنی


    این هم از ما اس ام اس ویژه با حال و هوای حق مسلممون

    ××××××××××××××××××××××××××××××××××

    نگاه عاشقت رو

    دستای گرمت رو

    وجود مهربونت رو اگر میخوای ازم بگیری بگیر






































    ولی انرژی هسته ای که حق مسلم من ازم نگیر

    بازم بهتون سر میزنم ویه کم نمک مهمونتون میکنم
    سلام...
    واقعا وب خوشملی دارین!
    خوشحال میشم به منم سر بزنین...
    موفق باشین..
    بای
  • اسمم رومیذارم باران
  • یه ذره واسمون انرژى هسته اى بفرستید.ما نداریم....... خیلى باحالید.تولحظه هاى آسمونیتون به یاد ماهم باشید.خیلى التماس دعا.یاعلى...
    خون شهیدان ما، قابل اکسید نیست
    عزت ملی ما ، قابل تردید نیست
    توافق با شیطان ، ظلم به ملت ماست
    نطنز و آب سنگین ، نماد عزت ماست

  • یک ایرانی با تعصب
  • وب جالبیه


    آقا مهدی شعرتون عالیه من ازش استفاده کردم
    ولی یادتون باشه چیزی به ایرانی ها نگید من بدم میاد

    خیلی بد بود


    عالی بود واقعا « انرژی هسته ای حق مسلم ماست »
    لطفا شعار های بیشتری رو بذارید
  • زهرا دختر 14 ساله
  • عالی بود ولی بیشتر بزاریر

     

  • دختر بارسایی
  • انرژی هسته ای نشان اقتدار است
    نه ماست نه ریکا مرگ برامریکا 

  • کمیل محمدی
  • شعار ها کم هستند


    شعار ها کم هستند


    سایت خوبی <اوباما حیا کن  برو خونه لالا کن>

     

    سایت عالی است

    سلام خیلی خوب بود از شعار هایتان استفاده کردم  ولی اسم واقعی نمیدانم  نامتان ننوشتم باتشکر 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">