ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

اینارو من نوشتم ؟

سید عباس حقایقی | دوشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۴، ۰۹:۱۹ ب.ظ | ۲۲ نظر
  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۲۲)

سلام دوست عزیز خیلی جالب بود موفق باشی!منم اپم
سلام..فک کردم من اولم..یکی دیگه زودتر نبشته..بگذریم..چقده احساساتی شده بیدی...آوووووووووووووو..دربون هم بدموقع ضد حال زده گفته وقت ملاقات تموم..داشت فیلم هندی میشداا...:D..هویجوری..یا حق..
  • دلشاد دلتنگ 313
  • زپلشک
    سلام - چاکر هر چی نسل سومیه - همین همون همان !!!!!!
    چیش  ننه بوات روشن....
  • درویش پا برهنه
  • اومممممممممممممم.خیلی جالب بود!
    خسته نباشید!
    سلام  ...فقط((=... مرز عشق راست میگه شبیه  فیلم هندی داشت میشد((=
    تنها تنها میری ملاقات!؟؟؟الهی که..................!
    انتظار........ و یک شمعدانی خشکیده بی رنگ
    انتظار........ و یک روح دلتنگ

    انتظار........ و یک قناری در قفس
    انتظار........ و یک ساعت افتاده از نفس

    انتظار........ و یک بغل آرزوهای محال
    انتظار........ و یک غروب بی مجال

    مثل همیشه کوتاه و پر معنی دی:البت خواهش می کنم .....این حرفا چیه ...نه بابا ..کی گفته .....میدونم ولی....منم دوست دارم..........گریه...........فین..........تف..........ببین چقدر برات گریه کردم
    من آپم
    سلام... یه آدرس دیدم جا خوردم! اینا رو هم تو می نویسی؟ تکذیب کن! چرا عکس شما اون بالاست؟ http://new-president.persianblog.ir/ ...یا علی مدد... التماس دعا
    آه ... دلمممممممممممممم ...
    من نمیدونم اینا رو کی نبشته.ولی شما همون زاغارتی.
    یا خودتو به جاش جا میزنی.ای وای توطئه بر علیه زاغارتیها.
    سلام.....................وای مامانم اینا چی میگن اینا....بقیه نداره کم کم داش جالب میشد.............یا حق.
    سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خوبی !!خیلی باحالی راستی یادم رفت سلام کنم(( سلام))
    آخ داره اشکم سرازیر میشه بگیر منو
    آهان . از اون لحاظ....
    سلام عرض شد جناب ... شما ما رو یادتون میاد یا نه فراموش کردین؟؟؟؟؟؟؟؟ خوب بذگریم ... آقا شما کافر شدی رفت با این حرفا که زدی .... ۱۷۳۵۴۳۸۴۷۳۹۰۰۰۰۰ بار هم به درگاه خدا توبه کنی توبت پذیرفته نمی شه ... ((: ..... زرشک فراموش نشود
    سلام سلام صد تا سلام هزارو صیصد تا سلام(بیکاریه دیگه)
  • امیر کاشانی
  • بروز کن ببم
    سلام اول که خیلی گریه کردم بیرحمانه بود دوم اینکه به منم سر بزنید که به روزم ...یا حسین
    چیه مشکوک میزنی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">