ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

تصور کنید

سید عباس حقایقی | دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۸۳، ۰۲:۱۹ ق.ظ | ۱۷ نظر
  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۱۷)

سلام . چقدر فرک کردی تا اینا اومد به ظحنت ؟ منم یکی اضافه می کنم : تصور کنید ۴۳ یک پاراگراف حرف بزند بدون جفنگیات :)
سلام .بسی ما چاکر تریم.اخر حاله این وبلاگ.حالا تصور کنیم که.....ها؟چی بشه؟....اها...تصور کنیم که ادم ها ادم بشند . هخ جون چی میشه. اگه بشه خوب میشه ها . اولیش من
ایول ! بسی خندیدیم
  • عدالتخواه
  • سلام... دستت کلی مرسی... نتیجه گرفتم درست فکر می کردم... راستی توضیح ندادی فکر چیه؟ ذهن کودومه؟ فهمیدم همون که باهاش غذا می خوریمه. نه غلام... چاکریم. با ارادت تامه از تهران... یا علی ... التماس دعا
  • عدالتخواه
  • راستی آدم حسابی فایل ها رو نمی فرستی؟ مگه قرار نشد ای میل بزنی؟ ها؟ جواب بده! (آیکون عصبانیت)... البته استاد ما ارادت داریم همه جوره. یا علی
    اللهم اشف مرضانا ... یا الله
    این شرح حال کانونه دیگه . نه؟
    اوفففف .. سلام چلم این پیغوم   هم فقط بخاطر بامیه :)
    این خانمه که دعای شفای مریضها را کرده عجب انسان خاکیی هستا .
    احتمال این خانم از دیار دماغ فیل هستند
    جناب اوه خودت فیل هستی. مگه بده آدم برا شفای مریضا دعا کنه؟ ما هم دعا میکنیم. الهی آمین.
    سلام. اگه بهتون بر نخوره میخوام بگم اینجوری میشه یه چیزایی شبیه همین مملکت گل و بلبل خودمون!!
    ممنون از پیغامتان در لوح و نوشته زیبایتان... لوح
    تصور کنید مردم میتونن با یک تیر کلی نشون بزنند.....ایول
  • سید محمدرضا هاشمی
  • سلام علیکم. ممنون از تشریف فرمائی شما و البته من نفهمیدم چی نوشتید ... در جواب یه دوشت هم عرض کنم . در مملکت ما انسان زندگی می کند و در خانواده شما و ساست گر ها و فراری از ایرانها  مجاهدین خاق ها مشروته خواه سلطنت تلب ... اینها در باغه وحش سا آی ای بدنیا امده و بزرگ شدند و شما هم با انها فکر کنم نسبتی دارید .....
  • سید محمدرضا هاشمی
  • اقا اگه دنیا ایتوری بشه برایه ما سخت می شه چون ما این توری عادت نکردیم... در پاین هم من پاسخ یه دوست را دادم ... التماس دعا
    تصور کنید:ماه تمام جدی بشه ۲مجلس کانون سر وقت تموم بشه۳ توکانون ناهار چلو کباب بدن (واییییی چی میشه)
    ولش کنید دیگه فکر نکنید!۱۱۱۱

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">