ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

شیراز او مشهد؟

سید عباس حقایقی | جمعه, ۲ بهمن ۱۳۸۳، ۰۲:۰۲ ق.ظ | ۲۹ نظر
  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۲۹)

بهت امیدوار شدم تو گفتن جفنگیات دومی نداری وقتی خلوی حرف میزنی خندم مگیره
ببینم من اینارو خوندم تو هم می خونی






ها کاکو. سلام علیک
سِی اینا که اینجو نشستن. عامو پاشید برید اورو ها
---------------
اندر دوسیه تعریض و ازینای آقاسید از شهر مشهد مقدس. البت چون هیچ بنی بشری راجع به این مطلب سخن نرانده ناچاران ما می نگاریم
نکتی چند مرقوم فرمودم که به عرضتان رسانیده میشود بدینوسیله :

1. با توجه به گفته های خود آقاسید ایشون از مشهد اعراض کردن و دیگه شیرازی شدن.

2. اصولن آقاسید چه مشهدی باشن چه شیرازی پیش امام رضا (ع) همچین یه نموره خودشو لوس میکنه. ینی به قول ملت گفتنی لم طرف دستشه.

یا محبوب.... سلام آشیخ. هر از گاهی سر میزدی ولی دیگه معرفتت رو باختی. قبلا که یه عشق آسمونی رو داشتیم خیلی معرفتت بیشتر بود. حالا که اسباب کشی کردیم و رفتیم سوشیانس دیگه رفیق بی رفیق. راسی من لینک تو رو دارم.پس لینک من کو؟؟؟...... سبز باشی.
بینگ
  • عدالتخواه
  • سلام به رفقای باوفا :) چند روز دیگه میام شیراز کلی هم باهات کار دارم... نکنه به سرت بزنه فرار کنی ها گفته باشم ... گوشت رو میبرم میزارم کف داستت خین بیاد... یه سر هم به ما بزن... یا علی مددی... التماس دعا
    سلام . خوش به حال بچه محلای امام رضا . تازه کجای عکس خفن؟ از نوشته شما هم خفن تر؟ .. یا زهرا و یا مولای علی!
  • یه قطره اشک
  • مو که سر تا پا همه غرق صفایم

    بچه محله امام رضایم ، بچه محله امام رضایم
    (آیکون گریه......).متن قبلیتونم یه جورایی خیلی قشنگ بود.حرف دل خیلیارو زدین. التماس دا

    سلام.خوب شد حال نداشتی و این همه به آقا سید گیر دادی.راستی شما لامردی نیستین؟؟؟ آخه مثل ما مثل پیک میکشی:((.موفق باشی

    .سلام البت که ای ما تمامم که نباشه باز دومی نداره ....ولی از اونجایی که مث اق سیدتون منم اهل یه ولات دیگه هسم(اصفحان!!!!!)اووقتم یه جایی او پایینای نخشه به دنیا اومدم گفتم یه چی بگم جام خالی نباشه ولی البت که راس گفتی هرکی با داگ ویل در افتاد ور افتاد ها؟نه !گفته بودی سید ؟خو او که از دور خارجه گارانتی نداره (ای کامنته پاک کن تا هیشکی ندیده )..............یا حسین
    میبینم که دست از سر اقا سید هم بر نداشتی
    سلام مشتی . زدی توی خال . خداییش من موندم اینهمه سال اقا سید با چه بهانه ای اعراض نمی کرد و نمازهاشو شکسته میخوند !!! اینکه اظهر من الشمس بود اقا سید دیگه مشهد برگرد نیس . ما که از خیلی وقت پیش گره کور نافمون رو به اقا سید دیدیم ! حالا ایشون تازه دیدن عجیبه !
    سلام چلمُ المُلک مَمالک مَلکِ مُلکِ مَمالک نژاد ... زهی حالشو ندارم برات پیغوم بدم (از او آیکونا که نیششون بازه)
    خیلی باحال بود . بسی شاد شدیم . به ما هم سر بزنید
  • رزیتاخاتون
  • سلام نی نای !!! خوفی !! وا ! چقده یو نایسی !!اه اه !من نبودم تو چقده ناز شدی !از امیر جونم چه خبر؟ باهام قهر کرده ! درس شدم !!! :((  بهم زنگ نمیزنی ؟
    خیلی تریبل هستی تو ! دلمو شکستی ؛ مامی ! من امیرمو می خوام!
    سلام ... آقا اگه به ما باشه که اورکات فیلتر هم باشه می ریم ! نشد تو کار ما نیست .... حالا اسم و فامیلتو تو اوذکات بده برم ببینم .... تا نمی تونی بیای من اونجا فضولی کنم
    سلام! اگر چه آقا سید متولد تهران هستن و بزرگ شده مشهد و مابقی عمرشونم باید در شیراز بگذرونن اما مطمئنم قلبشون یعنی دلشون ، کرمانه ....=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))
    ماکه دیگه گیرش افتادیم کاش زودتر بهمون میگفتی عجب..........هسا نه .....................میگما ایلهجووو
    والو مارو خفه کرده کاکو حالو بوگو بیبینم آپ کردم به لهجه ی شومو می شه چی چی کاکو ؟.......ها فمیدم
    میشه آپیدم نه!خوب حالو من همو آپیدمم!
    اینو داشته باش >> قلبشون کرمان هست  << واسه چی اونوقت ؟...  تمشک !
    واسه اینکه بترکه چشم حسود ........ زرشک
    زرشک! <----- ((=  بازم که آپ نیست
    ببخشید اما منظور ...اونم این که اون موقعی که من از وطنینم اعراض فرمودم نه کانون به دنیا نشون داشت نه سید به دنیا اومده بود تازه روز تاسوعا شم حضرت عباس با اینهمه گرفتاری بلند نمیشد بیاد کا...نون منظور اینکه عمل خالص مهمه نه حالا که پایه هایی مثل ......رودیده مخلصانه اعتراض میکنه ...یا حسین
    می بینم که هنوز چیز جدیدی برا گیر دادن پیدا نکردید
    سلام...بسی...مو که می بینی پر نورو چراغوم...بچه محله شاهچراغم...:))بسسسسسسسسسی..راستی دوست داشتید به ما هم بسرید..
    سلام آر وی ۰۴۳- ایشا الله که خوبی من بروز شدم .خوشحال میشم سر بزنی.یا حق
    اینو داشته باش >‌ واسه اینکه بترکه چشم حسود <‌ تا فردا بشینید از این جملش بخندید ! ...
    یا محبوب.... سلام. مگه من دستم بهت نیفته. حالا میبینی..... با نامه حاتمی کیا به روزیم... سبز باش.
    سلام .بسی نعمتیست ویا بسی بلاییست به هر حال بسی حکمتیست.دوست خوب سر بزن .....التماس دعا.یا حق.
    سلام چلم .... ای پیغوم هم فقط بخاطر بامیه :)
    >>>>تا فردا بشینید( از ) این جملش بخندید !<<<< باید تا پس فردا به این جمله شما خندید !! داری منو ؟؟ ((به)) چیزی میخندن نه(( از ))چیزی ......اینم لهجه است شما دارین ؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">