ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

هویجوری ۸

سید عباس حقایقی | شنبه, ۱۲ دی ۱۳۸۳، ۰۹:۱۲ ب.ظ | ۱۵ نظر
  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۱۵)

سلام !وا هر چی نبشتم پرید
من که نفهمیدم!!!
  • خاک پای همه دوستداران مهدی فاطمه س العبد منتظر 284
  • التماس دعا / خسته نباشید / همین جوری دیگه / یا علی / التماس دعای فرج
    به نام خدا
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان گرامی
    به اطلاع می رسانم وبلاگ فوق در نظر دارد به سوالات کافران جواب منطقی دهد و از اسلام دفاع کند . لذا اگر حاضر به همکاری و جهاد هستید به آدرس فوق بیاید . و یک نظر یا یک ایمیل بزنید (حتما؛ آدرس ایمیل خود را ذکر کنید)تا ما از شما کمک های جدی بخواهیم . ( در صورتی که به افراد با اطلاعات دسترسی دارید . حتما؛ ذکر کنید.)

    << انجمن حفظ ادیان >>

    با تشکر.
    من قبلا میگفتم خوب میشی . اما الان واقعا بعید میدونم. یعنی علم نمیتونه تو رو خوب کنه . باید منتظر یه معجزه باشیم . خدا شفای عاجل عنایت فرماید. میگن سید مستجاب الدعوه هست بگو تو یکی از مراسم وقتی دستها تو دست هم هست برای شفای تو هم دعا کنه.بلکه به برکت آقا سید و من و چندتای دیگه از رفقا خدا تو رو هم شفا بده .
    سلام...خدا اخلاص بده...یا حق!
  • درویش پا برهنه
  • هیچی ندارم بگم! دارما اینجا نمیگم!فقط یه توصیه :از خوردن هر گونه ترشی جات جداْ خودداری کنید!
    سلام.من بروز شدم.خوشحال میشم سر بزنین.منتظرم.یا حق
    راستی من از طرز نوشتن شما سر در نمیارم به قول خودمون: دی نیفهموم چه نوشتی
    ای بابا .... هم این زلزله هم زلزله ی بم جفتش روز تولد من اتفاق افتید! به خدا من بی تقصیرمممممممممم)):
    سلام.به به .احوال شما.چه خبر ؟ از ما احوال نمی پرسی؟
    سلام ما هم سر میزنیما اره اوستا
    سلام /ماهم سر میزنیما/ آره اوستا/خلاصه التماس واجبار دعا داریم/....
    سلام/خوبی اوستا/عزیز/ما هم میایماااا/التماس واجبار دعاداریم/ok?
    آقا ببخشید فکر کردم پیغام هام فرستاده نشد برا همین اینجوری شد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">