ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

تقصیر من نبود

سید عباس حقایقی | شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۸۳، ۰۸:۲۸ ق.ظ | ۸ نظر
  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۸)

  • العبد منتظر 284
  • سلام متشکر ازپیغومت/ هیچ اشکالی نداره چیزی از دست ندادی که/التماس دعای فرج
    سلام ، به قول درویش مصطفای منِ او ی امیر خانی ، حکما یه حکمتی توش بوده که آدم نزدیک کربلا که میشه پاک میشه ، حالا چه خودش چه وبلاگش ، جخ اگه شما آشغال که می بینی یاد کربلا میوفتی هم حکما دلیلش اینه که ایروزا آشغالدونی شده ،‌یعنی بوده از قدیما ، اولش شمر و دار و دستش و بعدش فلانی و فلانی تا برسه به صدام و حالا که دار دسته بوش .
    حالا خیلی مهم نی جوون ، اصل اونیه که اونجا هست و بوده و خواهد بود ، یعنی حسین ، هر کدوم از این آشغالا بیان و برن اون میمونه ، مگه نشنیدی که یه روزی میاد میگن : قل جاءالحق و زهق الباطل ------ یا علی مددی !
    سلام . آدم توی این راه هرچی از دست بده کمه .... فعلا همین ... التماس دعا
    وختی اروی 90 ، اونم چه کسی ؟ اروی !!!! احساس کنه درویش مصطفاس ، تو که دیگه از دسته اخناگ اروی هستی تکلیفت معلومه
    چه برف پر رنگی ....بیا نظر بده
    امشب سی دی کربلا رو گذاشتم و پاش کلی گریه کردم.یه کم دلم سبک شد
    خجالت آوره با دیده آشغال یاد چنین سفرس بیفتی
    من کربلا نیومدم
    از دست دادم و کاش اومده بودم و حتی اگه همه زندگیم
    پاک می شد
    خوش به حالت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">